Vill inte...

Usch, jag känner verkligen inte för att börja läsa AUO3 och speciellt inte denna kursen LYR...Känns som att det mesta kommer vara för lärarna som vanligt när vi läser AUO! Sen vilket jävla tjafs det blev över studiegrupperna! En del tyckte vi skulle få välja själva för många samåker. Men lärarna tyckte det skulle bli för komplicerat att göra grupperna efter vart vi bor. Men vadå? Det verkade inte så svårt när vi läste DV kursen...Usch, ne inkompetenta lärare säger jag bara! =P


I övrigt hade jag en mysig dag igår på kvällen. =) Fick besök av M och vi tittade på film och hade det mysigt. Vi var duktiga och la oss 00. men vi sa inte god natt förrän 05 nåt hehe. =P Fast lite sömn fick vi nog. Är inte lika seg som förra gången då det kändes som att jag inte fick någon sömn alls. Men vad gör lite sömn när man hade det mysigt! =)


Ska snart iväg och träna med B och hennes M. Ska bli skönt att få röra lite på sig, eller det blir snarare att pumpa lite muskler hehe. Sen blir de att återgå till ångesten över kursen...=( blä!


Xoxo you know that you love me ;P

(Sessan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0