Mysig dag =)

Idag har man haft en mysig dag. Först var jag i skolan och träffade Gerda och Inka. De har utställning i sin kurs bild. Så jag drog dit och tjötade lite med dem innan jag skulle träffa Erica. Jag och Erica skulle luncha ihop. Vi drog till Böffhouse och det var väldigt trevligt och rätt okej mat. =)


Sen drog jag hem i några timmar, skrev klart kosttentan som jag ska öva på någon dag...=P Sen ringde Grodan (Lenas nya smeknamn enligt mig och Josselini), och sa att hon var nere i stan så jag och Josselini (Jossans nya smeknamn enligt mig) ner och fikade på Café Bakgården. Vääääldigt mysigt och trevligt var det! Ganska intressanta samtalsämnen vi kom in på kan jag tala om...hehe...;P Ni ska bara veta vad vi pratade om....But you will never know...;) Hehe...Vi satt där i två timmar. Det måste vi göra om tjejer eller vad säger ni? =)


Ska slappa lite och få upp värmen i fötterna igen efter att ha gått en runda på stan...Det var heeeeldött! Trist att bo i Borås när det är en vardag och kväll och man är i stan! Ingen rörelse alls! Usch!


Xoxo I know that you love me..;P
(Sessan)


Kommentarer
Postat av: Bea

K var du och bilen i knalleland idag (torsdag)? tyckte jag såg den parkerad och att jag kände igen reg.nr men jag kanske inbillar mig?

2009-01-15 @ 22:52:58
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Markus

Jag säger då det, borås är en riktig byahåla.

2009-01-15 @ 22:58:58
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Kom ner till Olofström, annat än en byhåla som Markus säger om Borås...



Vet du hur man märker att man har fått en spark i baken!!.....Jo..medarna sticker ut!!! Hahahahaha



2009-01-16 @ 12:30:28
Postat av: Josselini

Jag älskade våran trio fika :D vi får absolut göra det snart igen, spana lite snygga rumpor och andra roliga grejer :P

Borås kan vara riktigt mysigt ibland,t.ex. på sommaren, kanske borde bo någon annanstans de andra månaderna förutom på sommaren ;)

2009-01-16 @ 14:47:27
Postat av: miid

fin blogg! :D



Vad har du gjort idag??

2009-01-16 @ 18:25:53
URL: http://miid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0