Alltid skoj när man kan hjälpa till!

Idag har jag lunchat och gått runt lite på stan med min Twin. Vi var och åt på Campino som har den godaste kebabtallriken i Borås enligt mig och många andra! =)


Vi drog till Kicks där jag visade Twin den godaste killparfymen som finns! George Armani Acqua DI Gio heter den. Är såååå god att man blir kär ju! =P Hehe..så om ni killar vill veta hur ni ska få en tjej på fall så använd den parfymen! =P Kan ju kanske hjälpa lite i alla fall?


Fick även vara smakråd åt två killar som stod och skulle välja parfym. Så frågade han mig vilken jag tyckte var godast. Tyvärr kommer jag inte ihåg va den hette men kommer ihåg flaskan på den ena och den var vit rätt bred. Den var godast så kanske därför jag kommer ihåg den hehe..Den andra var också rätt bred men lite mer åt röda hållet. Hoppas att han lyssnade på min och Twins råd och köpte den vi tyckte var godast hehe..


Har tenta i kost nästa vecka, så jag sitter och försöker plugga lite på den, vilket är väldigt tråkigt och jag har ingen motivation! =( Sen är jag sur för jag har inga kläder att ha på mig när jag ska på fest och ut i helgen! Säg inte att jag har en massa kläder i min garderob för det vet jag att många tycker. Visst jag kanske har en del kläder men inga partykläder så det så!


Nepp, nu har jag inte tid mer er längre! Men NI kan ju alltid skriva vilken eran favoritparfym är på det motsatta könet eller er egna favoritdoft NI brukar använda. =)




Xoxo you know that you love me...

(sessan)


Kommentarer
Postat av: Bea

M gillar den parfymen också... säger att den är fräsch... du får väl ta med dig så jag får sniffa lite någon dag :P

2009-01-28 @ 19:25:38
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Markus

Hmm du kanske inte ska sniffa för mycket sånt, du vet inte vad som finns i parfymerna :P

2009-01-29 @ 22:26:49
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0