vinterpromenad



Jag bestämde mig för att ta en promenad idag, tänkte mig en promenad på 30 min något sånt.. stoppade in en ljudbok i öronen och började vandra. Gick utåt landet och tänkte att det finns väl någon väg jag kan vika av på men nej nej där misstod sig Emma. Ovan ser ni vyerna jag hade.. så fint var det och lugnt. Men jag gick och gick.. till slut såg jag slutet på det. Hittade en cykelväg som ledde mot Stortorget, YES jag går på rätt håll iaf var min tanke =)




Det var en skön promenad som senare visade sig vara ca 6 km.. tog ungefär 1½ timma i behagligt tempo. Kommer jag med största sannolikhet göra igen.. Jag var lika glad även om det inte blev en promenad som jag tänkt mig.

Kommer antagligen vara väldigt trött efter dagens bravader iom att viruset i lungan inte riktigt vill ge med sig men det är smällar man får ta.

Måste även baka idag, ska försöka mig på grova baguetter och pitabröd till lördagens tacos =) Wish me luck!!

Funkar det att läsa om man lägger in bilder såhär? Lutar mer och mer åt att det INTE blir någon bilddagbok.

Vi hörs säkert sen igen =) Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Sanja

Jag tycker det är roligare att läsa blogg om man kan lägga in lite bilder här och var istället för att ha EN bild och sen text under, det är bara trist ^^ så fortsätt med bilder i bloggen istället ;)

2009-02-11 @ 16:31:34
URL: http://svartrosa.blogg.se/
Postat av: Sanja

Ja exakt, liksom hur bra mår man av att dagen ENDAST är tillägnad alla par?? Jag vet att jag under flera år på Alla hjärtans dag varit så jävla deprimerad eftersom jag inte har haft någon, just för att den dagen bara är för PAR! Ja eller hur, det tycker jag med, vi i min familj och hela släkten i och för sig firar vännernas dag istället för alla hjärtans dag numera =) då kan man ju visa dem hur mycket man älskar dem och INTE någon ENSKILD person liksom =).



O ja, är som besatt av den serien alltså hehe :P Ojoj, det går bara inte att beskriva hur bra serien är :P.. Ja, jag laddar ner den amerikanska eftersom jag inte har någon TV här på skolan där jag kan se den svenska =).. Hur långt i vilken säsong har Sverige kommit att visa so far? Jo jag brukade kolla på Beverly hills när de gick på tv men är rätt trött på det nu, Förhäxad är en favorit, dock något efter GG ;)och första säsongen av Prison Break håller jag faktiskt på att ladda ner nu =).. Tack för tipsen =)!



Hoppas att du får en fortsatt bra dag =)!

// Sanja

2009-02-11 @ 16:51:26
URL: http://svartrosa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Funkar bra med att ha bilder här. Jättefina bilder du tog på din promenad och så är du bara sååååå söt i din mössa!!



Puss å kram

2009-02-11 @ 20:25:48
Postat av: Anna

Det är kul med bilder =) Du var jättefin på kortet. Jag vill oxå ta promenader, men jag har ont om tid och just nu e jag sjuk. Kramar

2009-02-11 @ 21:50:25
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Monica

Så duktig du är, 6km det var inte dåligt,hehe... =)

Tycker oxå att det är kul med bilder i bloggen, blir lite mera liv i den då,hehe....

Funderar på att lägga ner min bilddagbok & bara ha bloggen, mkt lättare att lägga upp bilder på bloggen oxå än bilddagboken....



Ok, baka bröd låter såååå smaskigt!! =) Hoppas du lyckas & blir nöjd själv, det fixar du säkert jättebra =)

Vilken fin bild, söt mössa.. :)) Saknar dig, var ju såååå himla längesen jag såg eller träffa dig nu.. Tråkigt att det blir så, men alla har ju sitt...

Vi får fortsätta att planera & prata om en dag vi kanske möjligtvis skulle kunna träffas på...

Jo förresten du frågade ju om det brythjärtanet, vi hade säkert 3,4st olika sådana.... =)) Vi hade ju den i en silver kedja & en med svart läderband, som satt lite tajtare runt halsen... Minns du det?? Hehe så mkt minne, & vad skoj vi hade...



Hoppas du blir av med skiten i lungan nu!!! Krya på dig :)

Stor kram!!!!

2009-02-11 @ 22:28:09
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Monica

Så duktig du är, 6km det var inte dåligt,hehe... =)

Tycker oxå att det är kul med bilder i bloggen, blir lite mera liv i den då,hehe....

Funderar på att lägga ner min bilddagbok & bara ha bloggen, mkt lättare att lägga upp bilder på bloggen oxå än bilddagboken....



Ok, baka bröd låter såååå smaskigt!! =) Hoppas du lyckas & blir nöjd själv, det fixar du säkert jättebra =)

Vilken fin bild, söt mössa.. :)) Saknar dig, var ju såååå himla längesen jag såg eller träffa dig nu.. Tråkigt att det blir så, men alla har ju sitt...

Vi får fortsätta att planera & prata om en dag vi kanske möjligtvis skulle kunna träffas på...

Jo förresten du frågade ju om det brythjärtanet, vi hade säkert 3,4st olika sådana.... =)) Vi hade ju den i en silver kedja & en med svart läderband, som satt lite tajtare runt halsen... Minns du det?? Hehe så mkt minne, & vad skoj vi hade...



Hoppas du blir av med skiten i lungan nu!!! Krya på dig :)

Stor kram!!!!

2009-02-11 @ 22:29:36
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Monica

Hihi blev visst två gånger,hehe.... ;-P

Kram.....

2009-02-11 @ 22:31:00
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Mahlin ♥

fan vad mysigt det där såg ut :)

2009-02-15 @ 14:18:38
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0