Vinn färgglada pepparkaksformar



Kika in till Hemma hos Klara där kan du vinna pepparkaksformar från butiken Klara färdiga gå – www.klarafardiga.com

Usch mitt syndande i helgen tog ut sin rätt för mina tarmar.. har varit ett med toastolen idag.. inte kul alls.. men men mitt eget fel.. ingen som tvingade i mig vitlöksbröd och kärleksmums =P Fast enligt Katta heter det Njuta och inte Synda.. och det låter mycket bättre.. Fast jag har faktiskt ingen ångest, varför ha det? Vill jag unna mig en del en dag så får det bli så.. så länge det inte blir en vana och man gör det varje helg eller varje dag och att man vet att man kan börja äta ordentligt sen igen =)

Igår på tåget var jag med om något lite halvläbbigt.. jag tog upp min lilla påse med nötter och åt på för jag kände mig halvsugen/hungrig på något.. och då var det en tjej i 16 års ålder som började råglo på mig och jag glodde tbx för jag blev irriterad.. men hon vek inte blicken en tum utan fick en glasartad kolsvart blick.. jag blev fan rädd.. typ att hon skulle döda mig =S

Hade en mysig helg hos svärisarna iaf.. som alltid =) och gud va fin deras hall hade blivit efter renoveringen.. jag längtar så tills man själv får hus eller lägenhet som man kan renovera osv som man vill ha det. Såg att Anna oxå hade skrivit om detta i sitt senaste inlägg.. så vi är många som drömmer =)

Ha det gott! Kram Emma




Kommentarer
Postat av: Kotteby

Träffades de på en buggkurs?

Gick de dit själva och hoppades att någon av motsatt kön var där ensam? Eller gick de dit med en kompis?



Ja, jag skall ge buggkursen en ärlig chans.

Men tänker aldrig utöva den på ett dansgolv på en göteborgskrog. Där går gränsen. Jag är för bövelen Rock´n´Roll! har ju ett rykte att bibehålla hära....





=)

2008-10-27 @ 17:00:30
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Anna(twin)

Det låter som det e mig han pratar om..Eller har du berättat om oss???

2008-10-27 @ 17:33:52
Postat av: Marica

Vad kul att Du ville vara med och tävla. Jag önskar dig nu lycka till!

2008-10-27 @ 19:14:27
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Alexandra

vilken vill du vinna :)?

2008-10-27 @ 20:09:08
URL: http://darlingno1.blogg.se/
Postat av: RM

Länkar du till jultävlingen har du större chans att vinna!

2008-10-27 @ 20:22:25
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: Linda C

Skum tjej det där som började glo så på dig. Jag drömmer också om hus. ;) Vi är väl i den åldern. :P

2008-10-28 @ 16:19:45
Postat av: Elena CN

Oj, det var en läskig tjej! Du sa inget till henne? Hon kanske var hungrig??

2008-10-28 @ 23:42:45
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0