Sitter hos svärisarna

Hej gott folk..

Sitter hos svärföräldrarna och skriver på Daniels MacBook, den är jävligt skön att skriva på =)

Jag har syndat en hel del idag.. men blir nya tag när man kommer hem. hade gått upp 2hg vid denna vägningen men jag cyklar och har kommit igång lite med motionen. Så jag hänger inte upp mig så mycket på det.. får se vad mätningen visar om en vecka..

Idag var vi som sagt i Ullared, hittade en del och billigt blev det med tanke på hur mycket vi fick. Fyra stora kassar och för ovanlighetens skull hittade jag en del kläder.. brukar mest bli saker för min del där eftersom dem inte har så mycket stora kläder men den avdelningen hade faktiskt blivit större sen förra året vi var där. Dock så handlade jag inget på den avdelningen utan på vanliga avdelningen *glad* Hittade fem klänningar som man även kan ha som tunikor, kommer antagligen ha det som det oxå.. egentligen var det två olika modeller av klänningar och så köpte jag två färger av den ena sorten och tre av den andra.. ska försöka ta kort och lägga upp någon dag så ni får se =) Dem är så fina.. Blev även en del julklappar.. bland annat till mamma, Katta, Daniel, farmor och farfar och slutligen Linda.. tror inte jag missade någon.. hoppas jag inte gjort er allt för nyfikna nu ;) hehe

Hittade inga skor så får väl se vad jag har för skor på mig till Dennis fest på lördag nästa helg. Men nu har jag lite alternativ att ha på mig.. antingen någon av de två svarta klänningarna, den grå eller den lila.. hmm.. den röda vet jag att jag ska spara till julafton =)

Ska man skriva om något vettigt eller ska man låta detta inlägg bli lite som en modeblogg för en dag =D haha

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Katta

Oh! Vad får jag?Vad får jag?Vad får jag?Vad får jag? =P

2008-10-26 @ 01:02:43
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Anna

JAg vill oxå åka till Ullared :P

2008-10-26 @ 09:45:16
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: xonx

sv: Tackar :)

Lägg gärna till mig på bloggkoll.se som en av dina favoriter :)

2008-10-26 @ 14:59:42
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Tess

2hg är ju samma sak som ingenting.

Du stod still den här veckan och nästa jobbar du vidare. Inga problem!

Kul med fynd på Ullared! :)

2008-10-26 @ 17:18:40
Postat av: Elena CN

Åh, vad kul med Ullared! jag går med en kappa från förra årets Ullaredstripp. 250kr och finfin!



Kämpa på med vikten. Det kan stå stilla både en, två och tre veckor och sedan kommer det ett rejält viktfall. Det gäller att inte ge upp utan tänka lååååångsiktigt:)

2008-10-27 @ 00:09:59
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0