Vad är det som droppar på vårat paraply?

Fan vad det ska regna då! Det var så kallt, blåste och regnet öste ner när man skulle ut med hunden! Blev inte bättre när man skulle till skolan heller. Min grupp hade handledning idag för vi håller på med en enkätundersökning och nu ska vi sammanställa allt. Det ska bli en utställning sen. I de rummet vi var i var inte direkt varm! Så Bea och jag satt i våra jackor där inne tillslut! =P Bea satt iofs med både mössa OCH vantar! Hehe...=P Så långt gick inte jag...


Har verkligen vart så seg idag, hela huvudet har känts tung och det känns som att man inte orkar tänka! Fast rätt mycket fick vi gjort ändå idag tycker jag. =) Återstår att se om vår handledare blir nöjd sen också! =P


När jag kom hem så var pappsen hemma. =) De hade inte hittat någonting på honom, men han ska tillbaka den 25e och ta blodprov igen. De sa att det antagligen var en liten polyp som hade spruckit. Så det känns skönt att det inte var något allvarligt. Djoni är väldigt glad över att pappa är hemma igen. =)


Jag och Bea hade en liten diskussion idag om vissa ord som man uttalar olika...t.ex. kex, kaviar, var sin, hållhake, lakrits och tidningen...=P hehe...vi tyckte inte alltid lika på alla orden. Men vissa ord blir man verkligen störd på när folk säger "fel" som Fristad, ett stadsdel här utanför Borås...en del säger Friiistad men alla som bor där och många andra säger Frisstad. Det ska vara Frisstad fast det inte stavas med två S.


Sitter och äter mörk choklad, har börjat vänja mig vid den. Men visst ibland saknar jag den "vanliga" chokladen men den är lite för söt nu när man inte ätit den på länge...men en dag ska jag unna mig en schweizernöt! =D Mmm..Marabou...;P


Nu ska jag koppla av lite innan jag ska iväg och träna KI.

Xoxo Kattis


Kommentarer
Postat av: Anna(twin)

Usch jag vad man kan störa sig på folk som säger annat än vad man själv säger precis som ni har parat om=)

Ja du jag gillar INTE mörk choklad....

Kramisar

2008-11-18 @ 16:30:33
Postat av: Kotteby

Refreshers är det nya svarta.

Glömde köpa idag. Är så sugen...

2008-11-18 @ 17:24:36
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Daniel

Det är roligt med Malmö. Här säger ju alla fel utom jag :) De har det inte lätt.

2008-11-18 @ 17:55:57
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Mamma

Frista säger jag, alltså utan d i slutet!

2008-11-18 @ 22:40:29
Postat av: Bea

heter faktiskt Frista undan D när vi säger det =P kram

2008-11-19 @ 07:38:55
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: MiaMaria

Lycka till inne hos mig!

MiaMaria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0