"Tyckej du om mej mest i hela väden?"

Ja så frågade en liten kille mig idag på jobbet...=P Hehe..Här kommer samtalet mellan mig och en 4 årig kille:

Först frågade han mig vad jag hette för han har glömt av det:
Jag: - Katarina. 
Pojken: - Jag tyckej om dej Katajina. 
Jag (skrattar) - Jag gillar dig också. 
Pojken: - Hur mycke tyckej du om mej?
Jag: - Såhär mycket! (sträcker ut armarna)
Pojken: - Tyckej du om mej mest i hela väden?
Jag: - Ne jag gillar alla barn lika mycket.
Pojken: - A men mest gillaj du mej!

Hehe..ja barn är verkligen goa ibland! =D De kan få ur sig så klockrena kommentarer ibland. Som en 5 årig pojke berättade för mig en gång:

Jag och mina bröder tycker om att knäcka pinnar, så vi är knäckebröder! Hehe...=P Eller som en 5 åring tjej i samtal med en av personalen:

Flickan: - Mamma slog sig i garderoben igår.
Personalen: -Oj då fick mamma ont va?
Flickan: - Ne hon sa jävlar.

Hehe...ja man skrattar en del ibland. =P I övrigt har jag vart i skolan en stund och lyssnat på hur min kommundel jobbar med likabehandlingsplanen och mobbing och andra kränkningar i skolan. Sen som sagt jobbade jag några timmar. Så är rätt seg....så nu ska det bara slappas. =)

Xoxo you know that you love me....(Sessan)

Kommentarer
Postat av: Anna(twin)

Hahaha dom e så roliga dom....Ja det e roligt när dom säger så roliga saker..=)

Kram

2008-11-05 @ 21:22:02
Postat av: Markus

Underbara samtal ;)

2008-11-06 @ 15:41:33
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Ellas Inspiration

Hej!



Äntligen får jag en stund över att hälsa på och säga att det är verkligen jätteroligt att du är med och tävlar om grytvantarna!



Imorgon drar jag en lycklig vinnare...



Lycka till!



Kram Karin

2008-11-06 @ 17:24:37
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/
Postat av: Daniel

De är för härliga de små liven.

2008-11-08 @ 12:21:48
URL: http://www.project13.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0