Lägenheten

Lägenheten var inte helt hundra.. den var inte det fräschaste men inte heller det värsta. Men vi tackar nej till den, känns inte som om dem kommer få allt gjort som behövdes göras. Så vi letar vidare så om någon av er ser eller hör om någon ledig lägenhet så hojta till, kommunal eller privat hyresvärd spelar ingen roll. Men vi behöver tips på hyresvärdar som man kan söka hos och som man kan ringa till. Ja ni fattar =)

Det var egentligen vad jag ville skriva, ska lägga mig och läsa lite om GI och kanske lite i Brott och Straff. Får se hur mycket jag orkar =) Kommer ta mig år och dar att ta mig igenom den men jag ska klara det ;) Vad läser ni andra nu?

Jo förresten, snön ligger fortfarande kvar =) Jippi! Dock är det väldigt halt.. men det är sånt man får räkna med ;)

Kram Emma

Dagens nostalgicitat:
Katta till vår nyfunna vän Robert: "Ursäkta mig, men vad har du för armband?"
Robert: "Jag tog dem i någon FRIDA-tidning på fritidsgården"
Katta: "Jag tyckte väl dem såg tjejiga ut"
*Robert hade på sig några blå armband som Katta hade tankar om*

Kommentarer
Postat av: Bea

Just nu läser jag om I cirkelns mitt (Dan Brown) för femte gången (tror jag) men den är så himla bra! /Kram Bea

2008-11-24 @ 07:55:07
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Jenni

Tråkigt att lägenheten inte passade men det är gott när man kan vara kräsen och välja nåt man verkligen vill ha :)

2008-11-24 @ 11:45:02
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Synd att lägenheten var en besvikelse men det kommer att ordna sig för er det känner jag på mig!

Just nu läser jag Tusen stålande solar av Khaled Hosseini, riktigt bra faktiskt.



Puss å kram

2008-11-24 @ 13:40:10
Postat av: Daniel

Läser en bok om Elliott Smith av Autumn De Wilde.

2008-11-24 @ 18:04:45
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Linda C

Synd att lägenheten inte var något vidare. Jag minns inte namnet på boken nu, får skriva det i brevet. ;)

2008-12-04 @ 16:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0