Kladdigt! :P

Gick upp halv 8 för att gå ut med hunden..Sen var det tänkt att jag skulle lägga mig igen och sova till 10. Men jag låg och tittade lit på TV. Men kände att jag började somna...så jag sov 1 timma innan klockan ringde 10 och jag gick upp.


Efter frukosten satte jag igång för att baka. Fan vad det tog tid innan jag fick ordning på degen! =P Efter väldigt mycket kladdande fick jag den till en fin deg! Hehe...Gjorde fyllda bullar med plommonmarmelad, de blev jättegoda! Fråga bara Lena i så fall för hon åt några stycken hehe...=P Efter bullarna gjorde jag egna biffar med fetaost och oliver i. Smarrigt!


Ikväll hämtade jag lilla pappsen på Landvetter. Han har ju varit i Tyskland hos sin syster i 2 veckor. =) På tal om syster så ringde min syster idag! =D Blev helt överraskad att hon kommer ihåg att hon har en syster hehe...Hon frågar hur det var med mig och om jag ville komma till henne nästa helg. Först tänkte jag, Jaha vad är hålhaken! Men det var ingen! Hon ville bara att vi skulle ha det lite myspysigt och träna först på gymmet och sen äta gott och bara mysa. =) Så det ska bli skojsigt! Var längesen vi sågs nu.


Måste ju  berätta om en rolig sak Lena sa häromdan....Jag och Lena åker i bilen och bilen börjar pipa, Lena säger då:


- Varför pippar den?

- Eh? Du menar piper väl piper Lena?


Båda börjar asgarva haha....=P


Glömde berätta att jag har värsta träningsvärken i armarna, bröstmusklerna och ljumskarna! Haha...Katta kan inte ta det lugnt..eller jo hon tycke inte att det är så mycket vikter på men tydligen så är de det...eftersom jag har ont! =P För stretchade det gjorde jag, och jag gjorde rätt stretching på bröstmusklerna med böjd arm hehe...Nåt har väl fastnat från anatomin! =P


Ne nu ska jag titta lite TV sen nana.


Xoxo Sessan love U!


Kommentarer
Postat av: Markus

Ser fram emot att få smaka något du har bakat i framtiden!

2008-11-16 @ 14:09:49
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Får man smaka? :D

2008-11-16 @ 17:30:17
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mmmm låter gott det du bakar...skulle vara gott med din morotskaka snart!!

2008-11-16 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0