Igen...

Kom hem nyss från sjukan. Pappa har lagts in igen för hans blodvärde är för lågt så han ska få blod...=/ Hoppas det inte är nåt allvarligt! Fan när han äntligen kommit hem så ska det krångla igen. Men tur det finns läkare. Så nu gäller det att fixa och dona själv igen men har kommit in i det nu under de här två veckorna. Har varit skönt att få vara själv hemma och ta hand om allt. =) Längtar tills man får nåt eget...

Jag tänkte på en sak...att om jag och Emma kanske ska skriva under samma inlägg? Fast att man bara gör en linje mellan varandras inlägg? Annars blir det lätt att man missar den andres om man skriver samma dag...får ta och prata med Emma om det. För jag antar att ni fattar att vi är TVÅ som skriver i bloggen? =P Eller har någon missat det och tror att man är schitzofren? Hehe...

Ska ta och äta nåt nu tänkte jag och sen rasta hunden. Sen blir det att vänta på att pappa ska ringa så jag vet vilket rum han får så jag kan åka upp och lämna lite saker till honom.

Kanske skriver mer senare ikväll om jag har nåt intressant att berätta...

JO! Jag kom på en sak...att det vore skoj om "mamma" ville börja blogga? =D Emma visst håller du med mig om det? ;D

Xoxo Sessan


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag tycker iaf det är bättre att ni har varsinna inlägg, skulle bli mera förvirrat om ni ibland delade och ibland skrev egna.

2008-11-17 @ 14:11:33
URL: http://tesshime.blogg.se/
Postat av: Molly

Hejsan!



Nu har jag en ny utlottning av bloggdesign för er som var med förra gången men inte vann.



Bättre lycka denna gång :)



Mvh

Molly

http://molkan.se

2008-11-17 @ 15:03:40
URL: http://molkan.se
Postat av: Daniel

Jaså, jag trodde det var samma människa. Har ofta funderat på hur denna människa kan vara i både lund och borås med så korta mellanrum :)

2008-11-17 @ 15:59:25
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Anna

jag fattar jämt vem det är som skriver, annars är det bara att scrolla ner och se:P för ni skriver jämt Katta eller Emma i slutet.. vi ses imon:)

2008-11-17 @ 18:14:36
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag blogga?? Ha ha det var det roligaste jag hört på länge...skulle jag blogga om när jag ramla ur sängen eller när jag inte vet skillnad...eller rättare sagt vet SKILLNADEN...men ändå inte vet skillnaden på FLUOREN????



Hälsa pappa att han ska krya på sig.



Puss å kram

2008-11-17 @ 19:45:46
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

SV: Eller hur! Och visst är det roligt med hundkläder. Främst av funktionella skäl, så hunden slipper frysa eller bli blöt. Det var ju så allt började för oss. Men jag tycker att man kan få använda kläder "för skojs skull" också ibland, så länge vovven är bekväm och mår bra! Ofta får de ju massor av extra uppmärksamhet då, och vilken vovve gillar inte det? ;)

Ha det fint!

Kram



ps. Jag fattade att ni var två, tror nog att ni kan köra vidare som ni gör :D

2008-11-17 @ 19:58:39
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0