Hål...

Idag har man haft lite idrott. Vi skulle öva oss på hur man tar emot barn i olika situationer, så som göra kullerbytta, stå på händer osv. Sen även öva själva på att utöva dessa saker. Fick även prova på räck idag, som jag inte gjort sen jag gick på grundskolan. För kan inte minnas att vi gjorde det på gymnasiet? Eller har jag förträngt det? =P Hehe..Det jag kan ha missat att vi inte gjort är ringar, det är rätt så skoj, men vi har inte gjort det.


Efter idrotten planerade min grupp våra vattenaktiviteter vi ska ha med olika klasser sen längre fram i kursen. Det gick väldigt fort men det är ju bara för att min grupp är så kreativ! ;P


Efter skolan åkte jag hem och åt mat och duschade. Sen skulle jag till TANDLÄKAREN! BLÄ!! För sist jag var där så hittade dem ett hål, eller jag hade ett håll förr förra gången jag var där men de tyckte inte vi skulle göra nåt för de var så litet. Nu sist jag var där så hade den inte vuxit men de tyckte vi skulle laga den ändå för varje gång hon tog med den där taggen så fastnade hon. Så de tyckte att vi skulle borra hålet. Sen om man ska ha frisktandvårdsavtal så måste man ha fixade tänder. Jag var så nervös över att det skulle göra ont att ta bedövningssprutan! När jag kom dit så berättade min tandläkare att det inte är så stort hål så om jag vill prova utan bedövning eller om jag vill ha det? Jag valde att testa utan...först gjorde det inte ont alls, men sen när hon kom åt ett speciellt ställe så isade det lite ja! =P Hehe...men jag klarade av det, så farligt var det inte. =) Det gick fort. Var färdig på en halvtimme...


Nu sitter jag här med min lagade tand och ska snart ut med hunden i det jävla vädret! Kan det inte bara vara sådär mysigt kallt och inte regn!!!!! Ne jag får väl gå ut då...


Xoxo Sessan


Kommentarer
Postat av: Anna(twin)

AJ det måste gjort riktigt ont när de kom åt det där känsliga stället i tanden....

Ja varför kan det bara inte vara kallt det tycker jag är mycket bättre än regn..Eller om det ska komma nederbörd att det ska komma SNÖ!!!!

Men till helgen ska det bli kallare=)

Kram

2008-11-19 @ 22:17:12
Postat av: Markus

Ojoj, vilken tuff brud man är kompis med ;)

2008-11-22 @ 09:19:31
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0