Hundtricket

Ja om ni har sett filmen hundtricket så förstår ni vad jag menar. =P Hehe..

Var ute och gick häromdan och gick förbi några hus som håller på att renoveras, det stod två killar lite längre bort och de fick se mig och stanna till och typ väntade på mig, för de sa nåt till varandra och sen tittade de på mig. =P Jag gick förbi och de sa nåt till mig men jag hörde inte för jag hade på mig min MP3 så jag tog ut den och sa va? Då sa den ena killen Vilken söt hund du har. =)  Jag bara Tack så mycket. Sen skulle Djoni gå fram och nosa på han som var snyggast och han böjde sig ner och klappade honom och då fick jag såklart se att han hade en ring på fingret...Typiskt att alla snyggingar ska vara upptagna, men kan man tro annat. =P Den andra killen va lite söt men vet inte om han oxå var förlovad såg aldrig det. Sen sa killarna Hej då, och jag gick vidare med ett leende på läpparna...för hantverkskillar e aldrig fel. =P Hehe..

Vad har jag annars gjort idag då, inte så mycket, vart i skolan och sen hem och pluggat lite. Kan berätta en rolig sak som hände mig efter att ja duschat! Jag skulle gå ur duschen och fick se att hela golvet var helt plaskblött! Fan då har det blivit stopp i avloppet! Jag som hade tänkt att koppla av lite på balkongen innan Talang började fick ändra planer. Så det var bara att sätta sig på knä, hämta diskhandskar och hålla för näsan och dra upp all skit som fastnat! Bläää!! =( Men nu ere rent och fräscht för ett tag iallafall hehe =P

Pussar & Kramar från en het Sessan hehe...


Kommentarer
Postat av: bea

Haha... katta, tänk att alla killar ska vara upptagna =p



2008-05-30 @ 22:38:56
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Mamma

Är det så man ska göra??!!..Hmm får kanske skaffa mig hund..atjooooo hihi

Puss å kram

2008-05-31 @ 11:05:38
Postat av: Danne

Tackar :)

2008-05-31 @ 18:40:03
Postat av: Markus

Taskigt ;)

2008-06-01 @ 18:14:03
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Anna

du har glömt en viktigt sak, varför du kom på hundtricket, du måste ju citera mig:P hehe..

2008-06-01 @ 22:07:23
URL: http://plutten87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0