Cheerleading SM

Japps det är just vad det har varit idag! Cheerleading SM i Borås! =D Jag har hjälpt till med lite olika saker. Har varit i Boråshallen sen halv 7 imorses. Fick först hjälpa olika lag till deras omklädningsrum så att det skulle bli rätt. Sen fick jag stå och sälja lite program och även visa vägen vart folket skulle sitta. Sen har man även suttit och tittat på lite lag som tävlat. Riktigt duktiga är dom allihop! =) DGFB Flugan vann några priser och även Musketeers Funky Cheers, båda från Borås så det var skoj! =) Våran uppvisning gick rätt bra fast vi bara var 4 stycken av 7 möjliga, vi gjorde de bästa av situationen.

Detta är verkligen ett himmelrike för alla killar...=P Menar så mycket tjejer på en och samma plats hehe i korta kjolar och toppar hehe...Så det var en del killar i publiken. Imorgon är det dags igen, men då är det miniorer, lite yngre tjejer och killar som ska tävla. Ja faktiskt så finns det några lag som har en och annan kille som tävlar, skojsigt. =)

Ne nu ska jag ta och vila mig lite efter en heldag i Boråshallen.

Lite bilder från dagen..


Liiite deltagare eller vad säger ni? =P


Här showar den grupp som vann för bästa program och utstrålning + alla deltagare runtomkring


Å en liten bild på mig o Jozzan. =)

Xoxo (Katta)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej hej där!

Jag har inte varit inne på din blogg förut, inte vad jag kan minnas o tänkte att det var på tiden. Har ju själv fastnat i bloggträsket o tycker det är riktigt kul faktiskt. Så kliv gärna in där en sväng. Blir inget nytt inlägg idag dock :)



Vad kul med Cheerleding! Alltså jag vet ju inte så mycket om de men dem som gör de är ofta mycket duktiga. Så det förstår jag att det var kul, o framförallt att få göra något annat såklart.



Ska kila vidare här o läsa lite o så lägger jag in dig på min blogg sida om du tycker det är okej? Väntar tills du svarat med att göra de.



Kram kram o godnatt nu!

2008-05-04 @ 22:17:57
URL: http://www.metrobloggen.se/eken
Postat av: Mamma

Fint kort på dig...puss å kram

2008-05-11 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0