Sommarlov! =)

Yes! Nu äntligen! Efter månader, veckor, dagar och timmar har jag äntligen fått sommarlov! =D Ska bli skönt att inte behöva öppna en enda kursbok utan bara få läsa de böcker jag vill!

Idag har jag vart lite i skolan sen jobbade jag några timmar och nu sitter jag här. Alla skolor har haft skolavslutning idag, eller iallafall alla gymnasieskolor för det har vart så många studenter på stan. =) Så mysigt! Längtar tebaka till man själv tog studenten! Hade tänkt att åka in till stan en stund och kika runt lite men nja tror inte de blir så...Ska nog bara va hemma och ta det lugnt.

Måste ju berätta att jag tagit mitt första dopp ute! =P Hehe...tog ett dopp efer buggen i måndags, var inte så farligt kallt om jag ska va ärlig...med tanke på att jag är en badkruka! =P

Sen har jag en tråkig nyhet me, lilla Djoni har vart på sjukhuset för olika prover, för han stannar till emellanåt när man går ut och går med  honom. Proverna visade inget, alla värden var bra. Men röntgen visade att hans lilla hjärta är lite för stort. Så han ska på ultraljud den 27e så får vi se vad de säger då..Hoppas att det inte är något allvarligt! Klarar mig inte utan min lilla vovve!. =/

Ne nu ska jag ta och slöa vidare...pussar & kramar

Xoxo (Sessan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0