Lite frågor...

Vem ringde dig senast?: Min faster
Vem kramade dej senast? Tror det var Lena
Vad har du för bh på dig just nu? Cremefärgad
Vad har du för trosor på dej just nu? Rosa-svarta-komönstrade såå sexigt haha
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Från Emma men inget jag vill skriva här...hemligt!
Vad brukar folk få för intryck av dig? Snäll, söt och rolig kanske? =P
Har du någon gång klätt dig horigt? Hm inte vad jag kan komma på...
Har folk kallat dig slampa? Nej
Har du kallat någon för slampa? Inte vad jag kan komma på
Har du slagit någon riktig hårt? Har jag säkert gjort när jag var liten och bråkade med någon...=P
Använder du parfym? Oja, väldigt ofta. =)
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Brösten men även benen
Vilka slags killar faller du för? Charmiga roliga tror jag...
Vad kollar du på först hos en kille? Ansiktet först men sen hela han...
Vill du ut och festa nu? Nja inte direkt partysugen, klockan är inte så mycket
Vad är klockan? 12.21
Vilken färg har din mobil? blankblå
Vad ska du göra nu? Vet inte, titta runt lite på nätet och fortsätta snacka med Anna på msn
Är du social? Till en viss grad, beror på sällskapet
Känner du att du orkar en fråga till? Har inget bättre för mig så =P
Vad tänker du när du vaknar? Jaha ännu en dag...=P

Hade inget bättre för mig så tänkte svara på lite frågor jag hittade på Emelies sida på bilddagboken...

Xoxo Sessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0