nybakat bröd

mums.. blev supergott =) ska ha in en sats foccacia i ugnen oxå, hoppas det blir lika gott och att det är värt all tid, har aldrig varit med om bröd som behöver så mycket jästid.. sammanlagt 5 timmar!! =) man borde baka bröd oftare, blir billigare så..

alltså jag blir så trött på alla j**vla tävlingar som finns, idag började let´s dance igen.. snart finns det inget som inte går att tävla i.. top model, top dog, idol, popstars, robinson, big brother och allt vad de heter.. har man inget att bli känd för som tex någon talang eller något sånt så ska man fasen inte vara känd.. blir bara massa strunt av det, folk som är kända någon månad och sen när uppmärksamheten försvinner så gör dessa människor allt för att fortfarande synas i rutan.. griper desperat efter halmstrån av uppmärksamhet för att de inte ska glömmas.. om folk glömt av en så var man tydligen inget att ha, då får man ta det och gå vidare med sitt normala liv.. varför gör vissa såhär?

sitter just nu och kollar på Per Gessle, SVT visar hans sommarturne på ettan.. vet inte riktigt vad jag tycker om honom.. älskar låtarna han gjorde i Gyllene Tider men är inte lika förtust i honom som solosångare.. tacka vet jag Christian Kjellvander ;) de är grejer de..

ne nu ska jag kolla min deg som står på jäsning =) Ha det gött och än en gång, Grattis på födelsedagen Anna =)

Kramar Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit! Missade jag Per Gessle på tv!!! Fan! :( Tack för gratulationen! :)

2008-01-12 @ 20:20:22
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Linda C

Håller med om att det är alldeles för mycket B-kändisar. Fast var kul att kolla på Top Model Stockholm. Var en som jag vet vem det är som var med där och vann.

2008-01-13 @ 12:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0