Long time!

Förlåt förlåt! Är verkligen längesen jag skrev nu! Har hänt lite saker sen sist! Vart ska vi börja hmm...vi börjar med december:

Ja va finns det att säga, jag var på praktik inte så skoj trivdes sådär men barnen var goa så jag överlevde. 17e fyllde jag år, 23, uscha, snart är man hälften till 50! Hehe...Hade en liten tjejkväll här med 10 tjejer. När det ringer på dörren och där står Emma!! Gissa om jag blev chockad!! Var inte alls beredd på att hon skulle vara där! Med tanke på att hon annars bor i Lund. Så där kan jag säga att hon överraskade mig allt! =)

Julen firades med pappa och syrran och hennes familj. Trevligt och mysigt. =) Juldan firades med Emma, Magda, Bea och Mathias. Bea förlovade sig på julafton så Grattis till er två! =) Vi va ute på Harrys det var trevligt och lite mycket sprit blev det för vissa..tänker inte nämna några namn! =P Annandag jul firades med mamma, Emma och Markus som kom till Borås. Nyår firades med Anna, Lena och Jessika hos Lena med god mat och lite spel.

Ja det nya året började väl inte riktigt som jag hade tänkte mig, från att varit glad och såg fram emot en träff me en viss person men så hör människan inte av sig och Katta blev ännu en gång sårad! Har fortfarande inte fått svar från människan eller ska ja kanske säga killen ne vi säger puckot-aset-svinet! Jag tycker det är fegt att man inte kan stå för vad man har gjort men men nu är han borta från mitt liv! Ska bara försöka få bort han i huvudet oxå men det går sakta men säkert!

Har haft en tenta igår men det gick sådär. Får skylla mig själv för jag har inte pluggat så mycket, haft mycket under jul och ingen ork sen har man haft andra tankar i huvudet...=/ Men jag fixar det på omtentan. =) Hoppas ja..=P NU är det bara uppsatsen kvar som ska in senast den 17e sen är jag klar med termin 3 och termin 4börjar den 21a. Ska då läsa kursen DV (Demokratins Villkor), kan nog bli en rätt intressant kurs. =) Hamnade med Gerda igen och det känns bra att man känner någon! Så kanske man kan få tillbaka kontakten med henne. Bea hamna i gruppen över mig så vi kommer ha allt tillsammans. Bara Anna som fattas som hamna långt bak! =( Hoppas bara att hon får byta!!

Sen får jag gratta Anna som kom in på lärarprogrammet me. =) Jag finns här för dig om du behöver hjälp och med böcker oxå. =)

Ne nu har jag skrivit tillräckligt för idag, och ska försöka vara lite bättre på att uppdatera. Ja menar kan ju inte vara sämre än Emma..;P hehe.

Puss & Kram alla från Sessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0