Jag med! =P

Ville oxå göra det med mobilen som Emma gjorde hehe...får se om mina svar blir galnare! =P Hehe..

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg!
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i det sms:et.
4. Gör så på varje fråga.

Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Jag vet inte hur ofta jag ska höra av mig.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Blev det bra?

Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Sex is good, sex is fine.

Vilket sms blev du mest berörd av?
Hehe...Ja liten är den inte.

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Suga?

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Här har du kortet du ville ha...

Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Det är väl inte synd om mig i min fina mössa. ;)

Vad vill du höra mest av allt?
Snygg du är då...

Vad kommer att bli dina sista ord i livet?
Nice.


Haha...några svar blev roliga...men den frågan med vilket sms blev du mest berörd över är ju lite konstig för de blir ju inte att man skriver nån person...men annars "passar" de andra in.

Xoxo Sessan loves U!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha så kul det blev med dina svar!!

2008-12-14 @ 11:03:53
Postat av: Malin

Hej! Tyvärr så vann du inte bloggdesignen som du var med och tävlade om, men nu har jag en ny design som du kan vinna :) Tyvärr så kan ju inte alla vinna, då kan man beställa en design av mig. klicka runt lite på min sida :)

2008-12-16 @ 02:05:50
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0