Barn

Idag har jag jobbat hela dan. Från 8.30 till 17.45. Men dagen har gått väldigt fort trots den långa arbetsdagen. Jag och Paavo var iväg och åkte pulka med några barn. =) Det var inte sådär jättemycket snö men de kom ner iallafall hehe och Paavo lyckades göra sönder sina braller! =P Men kanske inte så smart att springa efter barnet i pulkan och för att sen kasta sig ner på marken. Klart brallerna skrapas upp då eftersom det är asfalt och det inte var sådär jättemycket snö! =P Men men det är Paavo i ett nötskal! Hehe...

En liten flicka pratade om hur rolig en av personalen var:

Flickan: Alltså hon är bara så rolig.
Jag: Ja visst är hon. =)
Flickan: Om man dubblar roligt tre gånger, så rolig är hon!
Jag: Haha, ja sant. =P

Ja barn är för roliga dom. =)

Ne nu ska jag plugga lite sen sova för jag tänkte gå till förskolan imon för kl 07.00 är det Lucia och det vill jag inte missa. =)

Xoxo I wonder where you are...

//Sessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0