Påfrestande..

Min avdelning som jag jobbar på är stängd på helgen och få flyttar de patienter som måste vara kvar över till en annan avdelning och vi personal följer med. Men det är så j**la påfrestande att vara på en annan avdelning, psykiskt stressigt. Man har patienter man inte känner och man hittar ingenting. Har ju knappt lärt mig hitta på vår avdelning och så ska man vara på en ny. Och så har två stycken sjukanmält sig och vi fick knappt in någon personal. Får väl se om dem lyckades till imorgon bitti, annars är vi bara två stycken personal =S Suck!! Förstår att man sjukskriver sig på helgen för man pallar inte.. När klockan ringer på morgonen så är man glad att man fått sova något på natten pga oro inför att jobba helg. Har två dagar kvar, söndag och måndag.. sen är man ledig två dagar.. ska bli helt underbart!! =)


Idag tog jag en tur med cykeln, det är så himla kul =) Man skulle kanske cykla till jobb imorgon? Får se hur vädret är.
Sitter nästan och somnar.. ska nog gå och lägga mig nu.. hoppas det är bra med alla =)

Kramar Emma

Kommentarer
Postat av: Markus

Gå och lägg dig!!

2008-08-16 @ 21:52:56
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Instämmer med min käre svärson!!!!

2008-08-16 @ 22:34:27
Postat av: Linda

duktigt=) själv ska jag jogga imorn=)

2008-08-20 @ 22:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0