*suck* =/

Idag har jag haft praktik på mitt gamla ställe med småbarnen. Så goa så. =) Men det hjälper ändå inte att dom är jättegoa och söta...jag mår fortfarande dåligt. =( Emellanåt gör de ont i hjärtat och det är jobbigt. Våran börjar komma men jag tycker nästan att det bara blir jobbigare då. Saknar vissa människor och saknar mamma. Men finns inte så mycket att göra för vad jag än gör kommer jag inte få tillbaka mamma...Det som får mig att må bra är att gå ut och gå med min MP3, då mår jag iallafall lite bättre och tankarna snurrar inte hela tiden. Så imorgon ska jag nog ta en promenix. Nu ska jag kolla på Prison Break.

image178


Pussar & Kramar till alla mina vänner även goseM.

//Sessan

Kommentarer
Postat av: Anna(twin)

Men lilla du...Så här kan du ju inte gå runt å må hela dagarna. Kan jag göra något för att underlätta så säg till.
Jag finns här för dig å det hoppas jag att du vet.
Kramisar

2008-04-15 @ 13:30:50
Postat av: okänd

Våren är deppressionernas tid. =(
Hoppas du mår bättre snart.

-kram-

2008-04-21 @ 16:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0