Grattis! =)

Idag fyller min systeryster år! =) Hon blir hela 34 år hehe...=P Hennes dotter var och tävlade i simning här i Borås idag sen kom dom till oss. Vi hade bestämt att vi skulle ut och äta på den nya restaurangen Jensens Böfhus. Det var riktigt gott, jag åt Jensen's Vitlöksbiff  med marinerade vitlöksklyftor, tzatziki, oliver, pfefferoni och pommes. Mmm smarrigt! =) Sen åkte vi hem och åt lite tårta som oxå var god. White Lady heter den. Efter det åkte syrran och familjen hem. Men det var trevligt att umgås med henne och hennes familj. =) Eventuellt ska jag dit om två veckor, ska följa med när Jennifer ska tävla i Halmstad och sen på kvällen ska vi ut och parta i Gbg. =) Skoj skoj!!

Ne nu ska jag vila lite innan jag eventuellt ska till buggen och dansa lite...

image166
Den smarriga tårtan

image167
Min systeryster =) Love U <3

Puss & Kram på er från Sessan ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Alltid trevligt att träffa familjen.
Så ni har fått Böfhuset däruppe nu också. Har aldrig ätit på denna restaurang även om markus och emma säger att det är trevligt där.

2008-04-06 @ 21:00:07
URL: http://deadlyghostwire.webblogg.se
Postat av: Markus

Mmm lät riktigt gott det ;)

2008-04-08 @ 15:29:29
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0