Grattis mamma

Idag skulle mamma ha fyllt 66 år. Jag var vid hennes grav innan idag och lämnade en liten sten jag hittat utomlands som är format som ett hjärta. Jag tänkte att en ros hade varit fint men den dör ju så småningom men en sten finns alltid kvar. Så det är min kärlek till henne. =)

image184
Mammas grav

Måste ju även berätta om helgen hos syrran. Hennes man åkte till Tyskland för att en kompis till honom fyller år, så Frank som syrrans man heter åkte ner med en polare för att fira kompisen som bor i Tyskland. Då tyckte syrran att jag kunde komma dit så vi skulle ha en tjejhelg och självklart åkte jag dit! =) Åkte till syrran i fredags. Vi lagade lite tacos och sen tittade jag, syrran och syrrans kompis Ulle på skräckis. Eller är väl mer en thriller, vi tittade på Hostel, den var väl sådär...Förstår varför killar gillar den filmen iallafall. =P Hehe...

Lördag morgon gick vi upp 05.00!! För vi skulle åka till Halmstad för syrrans dotter skulle tävla i simning. Var rätt skoj att se hur hon utvecklats sen jag såg henne förra gången. Tyvärr vann hon inga priser men hon slog 2 av sina rekord iallafall och det är alltid nåt. =) Vi kom hem runt 19 tiden och köpte pizza för att laga mat skulle vi inte hinna med. Syrran, jag och två av syrrans kompisar skulle ut och parta i Gbg. Vi drog till Hard Rock Café och där hade vi riktigt skoj! Dansade en hel del och blev en del skratt. =) Vi kom hem ca 4 och somnade direkt! =P Hehe...

image185
Jennifer redo att hoppa i vattnet
image186
Jennifer vilar lite under lunchen innan det är dags att gå in och tävla igen

image187
Såhär trött är man när man har vart vaken sen 5 och simmat hela dan =P

Söndagen vaknade vi runt 12 tiden och åt frukost. Sen drog vi ut en sväng med Jessie (syrrans hund), sen åkte jag, syrran, hennes dotter och hennes kompis in till Allum, ett köpcentra där vi tittade runt lite. Jag köpte ett lila linne med prickar på, jättesött! =) Sen handlade vi lite mat och sen åkte vi hem för att laga köttfärspaj som blev jättegod! Sen efter att vi ätit oss mätta så va klockan ca 20.30 så drog jag hem.

image188
Här är lilla Jessie ute och går =)

image189
Blev en till bild på henne

Har vart en riktigt skoj och trevlig helg. =) Tack kära syster för en rolig helg så att man har fått tänka på nåt annat...

Oj, höll på att glömma att berätta att syrrans hund Jessie ska ha bebisar. =) De borde komma nu nån gång i veckan eller nästa vecka, syrran visste inte helt riktigt. Men ska bli skojsigt med små Jessisar hehe...=)

image190
Jag försöker se lite cool ut...=P Lite lyckas jag väl? hehe...

Ne nu får ja fortsätta att titta på Prison Break.

Pussar & Kramar från Sessan


Kommentarer
Postat av: Bea

Ååååå små gosiga labbvalpar... mysigt!!!!!

2008-04-22 @ 08:07:19
Postat av: mulin

Jag tyckte också om Carolina Gynning förut, men efter den här krönikan vet jag inte. Det är som om hon hånar dom människor som lider av riktig ångest. Ångest är för henne en dålig dag.

2008-04-22 @ 19:01:44
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Markus

Fin sten :)får se om jag hittar någon lika fin i sommar!

2008-04-22 @ 19:21:14
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se
Postat av: Anna

Hehe tuff bild katta:D

2008-04-26 @ 14:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0