Bestulen på mobil =)

haha ja det blev jag på sätt och vis idag.. när jag satt på bussen hem så var det en tjej som ställde sig bredvid där jag satt.. och när bussen skulle köra vidare så snubblade hon till och skulle ta i vad hon trodde var en stång men det var mitt nyckelband till mobilen som är rött =) Antagligen såg hon bara något rött och skulle ta där för att hålla balansen.. snacka om att hon var generad och jag kunde inte hålla mig för skratt.. gud va kul det var alltså =)

Hade en ganska innehållsfattig lektion idag, kunde likaväl ha stannat hemma och pluggat men nu kom man ut lite iaf.. och det var skönt =) Fick spela musiken jag hade med mig idag på lektionen, vi börjar alla Lindrande vård-lektioner med en låt som vi har tagit med oss.. eller det är meningen att vi ska göra det iaf =) knappt börjat med kursen..

Har kommit in i en period där jag saknar min mommi så fruktansvärt mycket.. önskar jag fick känna hennes hud mot min och hennes lukt en enda gång, det hade gjort mig så lycklig.. Älskar dig mommi där uppe i himlen!! <3

image163
Här är vi tillsammans några veckor innan hon gick bort!
*Kramar om hårt*

Kramar från Emma

Kommentarer
Postat av: Anna H

Mysigt med musiken. Jag brukar spela musik ibland för eleverna jag haft för att få ett lugn på morgonen. Kramar

2008-04-01 @ 22:10:25
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Jonna

Aaw va fina ni va !
(F)
Förstår om du saknar..
kraam

2008-04-02 @ 10:40:31
Postat av: Linda C

Det är jobbigt med saknad. :/

2008-04-06 @ 12:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0