Årets första grillning

image177Igår var det underbart väder.. solsken och 13 grader i skuggan =) Superskönt!! Så vi bestämde oss för att unna oss en grillning.. =) Vi tog fram elgrillen på balkongen och satte igång.. Älskar grillat!! Jag är så dålig på att få till goda marinader så vi köpte marinad igår.. det blev Santa Maria Garlic =) Så finns det någon där ute som har någon god marinad så tas det tacksamt emot =)

Känner mig mycket bättre idag med min förkylning, har lite hosta kvar och massa slem men hesheten är borta som tur är =) Så ska nog klara av att gå till praktiken imorgon.. har inte tid att vara sjuk en enda dag eftersom jag redan har någon timme för lite på schemat.

Usch drömde en sån hemsk dröm inatt, dem stora inlämningarna som jag skickade in förra veckan.. att jag hade fått meil om att jag missförstått dem helt och att jag var tvungen att göra om allt igen från början!! Hoppas inte det är en sanndröm bara.. då blir jag riktigt lessen..

Dags för lite musik och slappna av =) Hörs en annan dag!
Lots of love from Emma

Kommentarer
Postat av: Sandra

Suck... och vi som nyss ha fått flera centimeter med snö igen :S

2008-04-14 @ 12:35:16
URL: http://mjaumuffins.blogg.se
Postat av: Anna(twin)

ÅÅÅ ve gott me grillat...Det ska vi nog göra i helgen om det e fint väder....
Vi brukar köpa marinader då köper vi någon som tydligen ska va lite rökig i smaken men jag vet inte vad den heter men det blir gott...
Kram

2008-04-14 @ 15:25:38
Postat av: tres

oh:D tack så jättemycket;)

2008-04-14 @ 20:41:40
URL: http://mangofisk.blogg.se
Postat av: Anna H

Vi grillar tom på vintern, pappa e grillgalen! :)

2008-04-15 @ 16:46:23
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0