Gullet? Darlig? Goding?

Ja det är en sak jag har funderat över. Killar har en massa ord att kalla en tjej på. Då menar jag gulliga söta ord så som sötnos, gullet, gumman, raring, snäckan mm. Men vad kan man säga till en kille? Låter lite löjligt om man säger sötnos till en kille? Eller har jag fel? Skulle vara skoj att höra vad ni kallar era killkompisar/killar för...Det känns trist att man bara ska kalla dom vid deras namn eller smeknamn när vi tjejer kan få söta smeknamn. Sen kanske det är bara jag som tror att killar tycker det är lite löjligt för dom att bli kallade sötnos eller raring? Man får ju den bilden av samhället att killar ska vara matcho och starka och då kan vi ju inte gå runt och kalla dom för söntos? eller? =P Hehe...Men jag vill iallafall veta vad NI killar helst vill bli kallade för och vad ni INTE vill bli kallade hehe...

image88
                                                          
   Vill ni killar bli kallade för de?


Ne nu ska jag släppa det och försöka komma på nåt bra att skriva på min NO- saga.

Puss på er från fundersamma Katten

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag kallar min pojkvän för sötnos ibland :)
Har många smeknamn på denna lilla underbara varelser. Så som, älskling,finaste, mys och säger han något han inte borde säga så blir det ANDERSSON! =) haha
kramar

2007-10-17 @ 23:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0