Var ett tag sen!

Har inte skrivit på länge nu och jag har lite saker att berätta så vi börjar...

Fredag: Tatuerade jag mig!! Kan ni fatta! JAG JAG JAG! =P Hehehe..har haft tiden bokad i över 1 månad och det är bara Lena och Camilla som vetat om det. Sorry alla ni andra om ni blev ledsna eller sårade över att jag inte sa nåt till er, speciellt Emma. Det blev min lilla prinsesskrona. =) Söt och sexig blev den! Det gjorde ont men inte så ont som jag trodde att det skulle göra, men det räckte! =P Pappa vet inget än och han får inget veta utan han får upptäcka den själv...vilket han kommer göra sen när jag har bikini...

Lena och jag hyrde en film efter att jag tatuerat mig, vi hyrde Step up, en film jag kan rekomendera om man gillar dans, killar och kärlek! =) Den var jättebra och killen var som vanligt snygg! =P hehe...

image26
Channing Tatum (från filmen Step up)

Lördag: Började dagen med att dammsuga och tvätta. Runt 4 tiden åkte jag och Lena tåget till Gbg. Väl framme gick vi till McDonalds och åt lite. =P Sen gick vi längst Avenyn och kikade lite. Nu kanske ni undrar vad gjorde dom i Gbg? Jo vi va och tittade på dansgruppen JEERK! Såååå jävla bra var dom! Ser dom gärna igen! ;) Riktigt bra och snygga me hehe...=P Efter det åkte vi hem, kom hem runt halv 1 på natten.

Söndag: Seg dag och trött var man med! Jag och Lena var ute och gick lite eller en ganska lång promenad. När vi kom hem till mig så höll Lena och Djoni på att somna i min datastol. =P Eller Djoni somna men Lena somnade nästan hehe...=P Tack för en rolig helg Lena, man har alltid skoj med dig! =)

Idag tisdag har jag inte så mycket att berätta...har varit på praktiken och sen hem och pluggat i typ 4 timmar!=( Sen är det säkert fel det man har skrivit som vanligt! Ne nu ska jag titta lite på Never been kissed.

Måste bara skriva några roliga kommentarer:

Spårvagnen vid Valand, Göteborg

Tjej 1 ~25: Om man bara någon gång skulle ta med en helt främmande kille hem och ha sex mitt på dagen.
Tjej 2 ~25: Ja, det skulle vara häftigt!
Kille ~22 (från sätet bakom): Hej! Markus.


***************************************************************
Sibylla City, Kalmar

Tjej ~20 står i kön för att beställa och pratar samtidigt i telefon, och samtalet verkar handla om en kille.
Tjejen: Kort sa du?? Vad bra! Mhmm? mmm? Men bara sug av honom sen då!
Alla i kön vänder sig om och börjar titta på henne.
Tjejen: Åååh, Guud vad pinsamt? Ja vi hörs sen! Hej då!
Tjejen (till folk): Alltså min lillasyster höll på att klippa min lillebror, och jag menade att hon skulle använda dammsugaren till att suga upp det avklippta håret på min lillebror och golvet.

****************************************************************
Puss & Kram från princess Katta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0