Valborg

Igår var man då ute med Bea, Erica och Lena. Jag, Bea och Erica var först och tittade på kortegen, men den var inte så skoj som den brukar vara...det var bättre förr! =P Hehe...Efter det gick vi till Harrys för vi hade bokat bort. Där satt vi och väntade på att Lena skulle komma så vi kunde beställa mat. Maten var jättegod och man blev såå mätt! Det är väl det som är meningen?

Efter maten gick vi ner till dansgolvet för att shaka loss! Vi dansade rätt mycket och vi hade skoj! Såg en kille jag varit intresserad av...han är så jävla snygg! Men tyvärr inte intresserad! =( Ni skulle också tycka att han var snygg! Hans rumpa, lår ja allt är perfekt...men tydligen ingen för mig. Sen när vi gick till bussen såg ja ännu en kille jag varit intresserad av! Det var inte roligt att se han för jag var verkligen intresserad av honom! Men otur som jag har så har han tjej..jaja...

Tydligen drack jag mycket igår men inte vad jag tyckte själv och vad jag kände, men det märkte jag av imorses iallafall! Mådde illa och hade värsta huvudvärken! Tog mig hur länge som helst att bara äta en halv macka! Uscha! Jag som sa till Lena igår att jag inte ska bli så full...men men..det blir som det blir. =P Efter lite vila, en tablett och lite frisk luft så mådde man bra igen. =) Imorgon är en ny dag och det är praktik, gött att det bara är 3 dar sen är det helg igen.

//Kramar Katta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0