long time no see

ja det var längesen jag skrev här får jag påpekat för mig ofta.. så får väl ta till mig all kritik om dåligt skrivande =P

Sitter och skriver om något så intressant som höftfrakturer. Äldre kvinnor runt 80 år med benskörhet, så passa er tjejer för när ni blir äldre.. kan ni förebygga så gör det ;) Hehe

Då var biljetterna till Kiruna town beställda. Tågresan tar 22 timmar upp och 22 timmar hem men det var mycket billigare med tåg än med flyg, flyget kostade 2200 enkel resa och tåget kostar 1800 tur och retur.. och det är det värt för att få vara med min älskling 2 veckor =)

image27

Snart kommer Kattapatta och morsan ner och hälsar på, det ska bli trevligt hoppas jag! =) Malmö osv ska göras osäkert..

Andevärlden, vad tror ni om den? Skriv gärna och kommentera, tycker det är intressant att höra vad folk tycker om det. Är det rena rappakaljan eller är det så att folk kan se andar osv?

Nu ska jag återgå till mina höftfrakturer och lilla Anna som ligger på sjukhuset =P Vill även passa på att tacka tjejerna som var här igår för en trevlig kväll, det var mysigt =)


Kramar från en älskad Emma    

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är man läst=)

2007-05-26 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0