Stolt

Jag är stolt över mig själv, var ju sista dagen på praktiken igår och jag fick mitt omdöme. Hon hade skrivit så fint och bra om mig att jag blev stolt över mig själv =) Det får man väl vara?

Igår när jag kom hem och Markus oxå kommit hem låg vi i sängen och pratade och sådär.. och så slumrade visst Markus till samtidigt som jag pratade så när jag sa att jag var sugen på köttfärssåsen som dem har på Mårtens pizzeria så säger han "Det är inte lätt att vara 14 år".. och jag bara "va sa du!?" och då svarar han "ja din katt".. shit va jag skrattade =D Det var verkligen superkul!!

Igår ringde jag en hamsteruppfödare som har en kull leveransklar om ca 1 vecka.. alla hanarna var tingade men det fanns tre honor kvar, en gulfärgad och två som hette choklad sköldpadda. Det var två tjejer som inte bestämt ännu vilken färg dem ville ha.. så hon skulla pusha på dem lite. Hoppas det blir en choklad sköldpadda över för det är det vi vill ha =) Har ni tips på namn så säg gärna till..

Snart ska jag iväg till optiker för att skaffa linser och jag är skitnervös.. men det går bra säger alla =P så jag får väl tro dem.. sen efteråt ska jag hem till en ganska nyfunnen vän och hennes barn som jag inte träffat på nästan en månad =)

tack och hej leverpastej

//En vårglad Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0