Plugg *suck*

Började dagen med att bli sur på detta väder!! Var är våren! Det ska ju inte snöa nuuu!! Orkar inte! Jaja, det var bara att ge sig ut i vädret för att åka till skolan. Idag hade vi rytmikstund, varje grupp skulle leda i några aktiviteter. Vi var på min gamla gymnasieskola, var roligt att komma tillbaka dit, för man fick lite minnen från tiden då man gick där. Efter den lektionen så åkte vi tillbaka till Högskolan och jag, Tinna, Åsa och Emma pluggade lite inför omtentan vi ska ha på fredag. Blä vill inte ha den! Men måste göra den annars får jag inte mina poäng.

 

Efter skolan satte jag mig för att plugga lite mer men det gick inte så bra. Ögonen ville inte hålla sig öppna så jag fattade inget av det jag läste. Så jag tog en promenad med Djoni. På vägen vi gick på fanns det en staty, Djoni har sett den innan men tydligen såg han inte den idag för när han fick syn på den så hoppade han till! Haha? fatta vad jag skrattade! =P När jag kom hem skickade jag ett sms till Lena och frågade om hon hade lust att dra ner till Max för att äta lite och de ville hon så vi drog dit och åt lite skräpmat och snackade. Vi tog även en cheescake med hjortronsylt, den var god men lite för söt. Nu har jag kommit hem och sitter och tittar på Prison Break. Han Wentworth Miller är snygg! ;P

Haha... Tomas är rolig. Han sitter och tittar på någon film på 4an men det är typ reklam efter 15 minuter och han är sur på det. =P Men man får se de såhär: Man hinner gå på toa, hämta nåt att äta/dricka, eller kanske att man måste ringa ett viktigt samtal... Men kan hålla med om att reklamen är väldigt ofta på 4an, men även på 5an. Det förstör stämningen lite.


image11
Wentworth Miller 
 

Har fått min bok jag har beställt Tjuvlyssnat heter den, tänkte ta och skriva lite roliga saker ur den:

 

(Kille ~ 30 tar ut pengar vid en bankomat. Dam 50 ~ bakom smygtittar mot kod-dosan och han ställer sig för.)

Damen: Tror du jag är terrorist eller?

Killen (trött): Ja?

Damen (upprörd): Vet du vad du ser ut som då?

Killen: Jag vet att jag är snygg!

 

**********************************************

Kille ~ 25 #1: Jag läste att dvärgar kan fastna i varandra då de har sex. Det bildas tydligen ett vakuum så att de sitter fast i cirka 30 minuter efteråt.

Kille 2 ~ 20 #2: Seriöst, vad fan läser du för något?!

Kille 1: Har du aldrig hört talas om det?

Kille 2: Nä, det var det sjukaste jag hört! Vad är det för fel på dvärgar egentligen?

Kille 1: VARGAR! Jag sa VARGAR!

 

**********************************************

Tjej ~ 20: Och så hade jag födelsedagsfest i helgen med tjejerna?

Kille ~ 25: Jaha, var der roligt?

Tjej: Ja, det var jättekul, tills en av tjejernas mamma ringde och sa att tjejens pappa hade dött.

Kille (ser ledsen ut): Åh nej!

Tjej: Ah, jag vet, så jävla dålig stil att ringa och förstöra festen sådär.

 

**********************************************

Tjej 1: Kolla, är inte det Hasse Aro där borta?

Tjej 2: Jo, det är det.

Tjej 3: Va! Vem är det?

Tjej 2: Men det är ju han från Efterlyst.

Tjej 3: Meh! Alltså, jag tror inte han skulle visa sig så öppet om han var efterlyst!

Hoppas du fick skratta lite iallafall...;P

Puss & Kram från Katten


Kommentarer
Postat av: "mamma" Susanna

Dra ner till Max???? Gjorde du??? JIPPI!!! Nu blir mamma glad....:)

2007-03-22 @ 18:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0