Piss, piss, piss!!!

Ja det är just vad det är! Allt är bara piss!!! =( Har en omtenta på fredag + en hemtenta att göra, men den ska lämnas in på måndag men ändå. Rätt mycket man ska skriva och skiten med att man ska referera hela jävla tiden!! Jag pluggar och pluggar men det känns som att inget stannar kvar i huvudet. Jag vill så gärna klara tentan på fredag, orkar inte göra om den en tredje gång. Sen har jag läst hur nästa kurs ser ut. Jättemycket att göra de närmaste veckorna för vi ska hinna med mycket innan praktiken. Så de närmaste veckorna kommer jag inte ha något liv!! =(  Jaja, nu tänker du kanske gud vad hon klagar men det får man göra ibland. Vet att jag valt att gå på högskola själv men samtidigt tycker inte jag att de kan kräva hur mycket som helst av oss. *suck* 

Det är vår, snart byter vi till sommartid, på söndag med andra ord. Visst det känns lite som vår när solen skiner men det blåser rätt mycket och det är kallt. På våren ska man vara glad men jag känner mig inte så glad. Känner mig mest nere och trött och sliten. Längtar verkligen till sommarlovet så man kan få koppla av och bara ta det lugnt. För även om jag har helg kan man inte riktigt släppa skolan, man vet att man har mycket att göra. Sen känner jag mig inte så motiverad, känner att jag har blivit slö när det gäller skolan. Det är inte bra. Ibland funderar jag på vad jag har gett mig in på, vill jag verkligen det här? Men nej, jag har sagt till mig själv att jag inte tänker hoppa av. Ska jag sluta så får dem kasta ut mig.

 Nu på våren ser man alla kära par överallt... blää. Det är jobbigt att se på för jag vill också hålla någon i hand, ha någon att titta djupt in i ögonen och berätta hur underbar personen är, någon att tänka på när man mår dåligt och som gör att man orkar ta sig upp på mornarna, få känna den där pirriga känslan i magen och bara vara glad och lysa av lycka. Men inte då. Allt blir bara fel hela tiden men jag överlever det gör jag ju alltid... även om man ibland önskade att man inte gjorde det... 

Sorry om det inte blev så roligt inlägg idag men man kan inte alltid vara på topp. Visst man kan dölja det med ett leende och säga: "Jo det är bra med mig" det är jag iofs bra på... att dölja... men idag blev det icke så. 

Puss & Kram Katten

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0