Inte het....

Ja det är svaret jag fick av en killkompis när jag sa att jag frös..då sa han Du är inte tillräckligt "het".  =P Haha...rolig han är Mikael...visst jag är inte het just nu så då är det inte så konstigt att man fryser. =P Får se om jag får upp värmen snart..har tagit på mig en tjock tröja nu.

Vad har jag annars gjort idag då...har inte så mycket att berätt idag förutom att jag varit i skolan. Först skulle vi diskutera i gruppen om genus i förskolan...Vi har en kille i gruppen och en tjej i våran grupp sa att han inte kommer idag för att han gjorde slut me sin tjej igår så han mår inte så bra över det. Det är tråkigt men det första jag tänkte på var ANNA! =P haha..hon tycker han är så het och vill ha honom! Så det var det de första jag tänkte på och att jag MÅSTE bara berätta det sen för henne..hehe. Bea (en annan i min grupp) sa att hon också tänkte på Anna när hon tjejen berättade att han va singel nu hahaha...

Ska snart iväg och dansa ska bli skoj. Fast jag kommer inte ihåg nåt från förra gången...det brukar va så med mig. =P Men vi brukar alltid gå igenom dansen och sen när man väl står där så brukar jag komma på hur det va vi gjorde sist. Är nöjd med låtvalet, det var en tjej i min dansgrupp som kom med förslaget, Jenny heter hon. Pussycatdolls blev det med låten Buttons, en riktig bra och sexig låt! Hehe..;P Återstår bara sen och välja bra kläder till det...vilket inte alltid är så lätt...men men det ordnar sig.

Får räcka för idag tycker jag....är många som är ivriga på att läsa vad jag skrivit så. =P

Kram på er alla från Katten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0