Homoadoption..

..det handlar mitt fördjupningsarbete i religion om, det är intressant men svårt att hitta fakta.. får inte ihop så många sidor som man måste ha för att få lämna in, men kan inte skriva mer eftersom jag inte har mer att skriva om.. jaja får sitta idag och se om jag kan ordbajsa lite =) Har lärt mig hur man gör fotnoter i sitt arbete med *stolt* hehe

Jag är glad idag, känns jätteskönt.. seg i huvet efter 3,5 vecka på demensboende, förstår inte hur man orkar jobba med sånt i 20-30 år.. man måste ju bli lite skadad själv efter sånt =P haha
Tänkte höra med min handledare om dem vill ha mig som timmis, kommer sakna alla där eller ok inte alla men de flesta.. har trivts skitbra på denna praktikplatsen =) har två dagar kvar, på fredag ska jag bjuda på frukost och så tänkte jag baka något till eftermiddagskaffet åt pensionärerna =)

Vill att mamma och Katta kommer och hälsa på snart.. älskar er båda så himla mycket!! =)

image13
Min älskade som är i himlen nu, det är så tomt utan dig bebisen *Mamma älskar dig*

Emma <3 Markus

//Emma den förälskade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0