Helgen som varit

Har inte skrivit på några dagar nu så tyckte det var dags....

Kan börja med fredagen, var ledig från skolan men fick jobba några timmar på förskolan. Alltid lika trevligt att jobba med den goa personalen och barnen. Hade lite fredagsmys på våran avdelning med att spela upp prinsessan på ärten, jag fick läsa sagan medans personalen spelade. Efter det bjöd vi på lite olika frukter. Barnen tyckte teatern var roligt och god frukt. Senare på kvällen gick jag till Lena och vi tittade på lets dance och tjötade lite.

Igår (lördag), var jag och tränade, tog ett pass och det var lite jobbigt. Mådde illa på morgonen så det gjorde inte saken bättre. När jag kom hem dammsög jag och tvättade. Hade bestämt mig för att jag bara skulle vara hemma och ta de lugnt men runt 21 tiden så kände jag att ne jag drar med Gerda och hennes kompis Kicki ut. Så det var bara att börja göra iordning sig och efter melodifestivalen åkte jag till Gerda. Där satt vi och tjötade en stund innan vi drog till Harrys. Såklart var det mycket folk, det är det alltid där. Vi hade skoj fast Gerda gick sin egna lilla väg..så det var mest jag och Kicki som umgicks, spanade och dansade. Träffade på två klasskompisar och tjötade lite med dem. När vi skulle gå hem så träffade jag på en gammal klasskompis och hennes bror, vi tjötade lite och sen drog vi hem till Gerda för min bil stod där. Gerda, Kicki, en kille och min gamla klasskompis bror skulle ha efterfest men jag och en klasskompis åkte hem. Så runt halv 4 tiden kom jag hem.

Idag söndag sov jag länge och det var skönt! Gick upp halv 12 men efter frukosten mådde jag illa. Usch! Fast jag inte drack något igår eller så...så kände jag mig lita bakis. Skulle åkt till biblioteket och lämnat tillbaka böckerna och handla lite mat men kände att det fick vänta lite. Efter en stund mådde jag bättre och kunde åka iväg för att handla. När jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och pluggat lite. Imorgon är jag ledig så det blir att plugga då med. Men nu ska jag fortsätt titta på filmen Paradis, är en bra film. Den förra filmen Sprängaren var också bra.

Pussar & Kramar Kattisen


image6
Jag, Gerda och Kicki på Harrys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0