Försöker ta mig tbx..

Jag försöker ta mig tillbaka till vardagen men det är lättare sagt än gjort, praktiken känns bra men det är ingen bra tidpunkt för mig att ha det nu egentligen när jag mår såhär =(

I lördags var begravningen och den var superfin, men gud va jag grät! Trodde inte jag skulle göra det, har jättesvårt för att göra det när man "måste". För det känns som om man måste göra det på begravning.

image8
Den med lila band är ifrån oss, alla blommorna var så fina!

Imorgon åker jag och Markus upp till Norrland (läs Borås ;)), har inte träffat mamma och Katta gumman på tre månader snart =( Sen julas har jag inte träffat dem.. trist men sant. Fast nu ska vi upp en helg för jag ska till tandläkaren och laga två hål som lär kosta en förmögenhet =(

Vi hörs gott folk! //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0