Älmhult here I come

Idag ska jag åka till metropolen Älmhult för att sedan åka till storstaden Lönsboda imorgon *skrattar*
Jo men det är sant, ska dit imorgon på konfirmation.. Markus kusin är det som ska "välsignas".

Smulan ska vara hos sin farmor och farfar i några veckor nu, medan jag åker till Kiruna =) Hoppas hon kommer trivas och att hon inte bits!

image35
Här är min kära svärmor med sin "paraplydrink" =D
Till vänster ser ni svågern min..

Ska faktiskt bli skönt att komma hemifrån några dagar. Det blir så tråkigt i längden att laga mat osv ensam.

Jag ÄLSKAR min Markus så oerhört mycket, längtar tills vi träffas.. Ska jag ge dig en miljon pussar =P

En vis kvinna sa till mig "Att om skuggan finns så finns ljuset", och det stämmer väl? =) Man ska alltid försöka se ett ljus i allt i sitt liv. På något sätt ordnar sig allt till det bästa om man bara har hoppet med sig.

Kramar från poesiEmma =P

Kommentarer
Postat av: The Kroatien Maid...;P

Hehe...det kallar jag vekligen en paraplydrink! ;) hehe..får du säga till henne att jag diggar hennes paraplydrink. =P

2007-06-01 @ 11:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0