Torsdagskväll+ Liseberg

Vi kan börja med gårdagen:

Torsdag: Som vanligt var det torsdagskväll i Borås vilket innebär: förband, talangjakt och sen en artist. Igår var det Shirley Clamp som höll för underhållningen. I parken var det Bhonus som spelade och lite folk buggade. Var först i stan med Anna och Johan, vi åt kebabtallrik. Efter det mötte vi upp Erica och hennes kille. Vi drog lite till parken för och se Bhonus sen drog jag och Erica till Rådhuset. Vi dansade och hade oss där inne! Riktigt skoj. Men Erica var tvungen att gå hem runt 12 men jag ville stanna längre och jag hittade Jenny där som jag dansar med, så jag stannade kvar med henne. =) Hon träffade på en kille som hon partat med innan så han dansade med oss resten av kvällen. En trevlig prick, vi sa att vi skulle ses där igen nästa torsdag...får se om han e där. ;P Hehehe..Tack för en lyckad kväll!

Fredag: Var på Liseberg med Camilla idag. Riktigt fint väder var det med. Inte för varmt och inte för kallt eller regnigt! =P Innan jag åkte till Liseberg åkte jag en sväng till Anna för att titta på bröllopskorten från hennes systers bröllop. Fina kort var det. =) Vi drog ner till Annas syster för hon hade bakat bullar och vi skulle få smaka. Dom var goda. =) Sen åkte jag för att träffa Camilla. VI åkte inte så mycket idag, vet inte, vi kanske har vuxit ifrån det eller så var vi helt enkelt inte på humör. Men det gjorde inte så mycket, bara att gå omkring och se lite folk är alltid trevligt. =) Vi spelade lite och jag VANN! Fatta JAG, JAG, JAG vann! =P Jag som aldrig aldrig vinner nåt! Tror faktiskt att fredag den 13e är min turdag! =P Hehe...vann en chipspåse och två plopp paket eller vad man ska säga. Vi var där i typ 4 timmar sen körde jag hem Camilla och sen åkte jag hem till Borås. När jag kom hem gick jag ut och gick med Lena och drog hem till henne för vi blev sugna på popcorn efter att snackat i telefon med Emma som skulle äta det! =P Hehe...
 
Tack för trevlig dag Camilla. =)

//Godnatt & Kram på er från Katta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0