Söndag-Onsdag

Så var det några dar sen man skrev igen. Har varit hos syrran från söndags tills idag (onsdag). Har varit riktigt trevligt att vara lite hos henne. =)

Söndags gjorde vi inte så mycket för kom dit rätt sent och de var trötta efter att vart i djurparken. Vi kollade på en film som heter V från vendetta eller nåt sånt..inte sådär jättebra men de gick att titta på den.

Måndag åkte jag och syrran till Alingsås för vi skulle obesikta deras bil. När vi kom hem tvättade vi fönstrerna. Syrran blev såå glad över att ha så skinande rena fönster. =) Kvällen tittade vi på The Grudge 2 men filmen hackade så såg inte slutet. Men det räckte för att jag skulle vara rädd och hade svårt att sova! Värre var det att jag skulle sova i lilla stugan själv! USCH! Men somnade tillslut.

Tisdag åkte jag, syrran, syrrans dotter och hennes kompis till Lisberg. Snälla Camilla mötte upp oss och gav oss fribiljetter. Så vi åkte lite karuseller och jag och Jennifer (syrrans  unge), åkte kanonen för första gången. Den var bara rolig i början resten var väl sådär...På kvällen såg vi Da vincikoden, inte bra film. =P Hehe..

Onsdag körde vi ungarna till badhuset, sen drog vi till lägenheten de fick låna när de rev huset. För vi skulle se om vi hittade min kjol som syrran lånade av mig. Som tur var så hittade vi den. =) På eftermiddagen kom lilla pappa till syrran, för han skulle hämta hem mig. När jag kom hem gick jag till Lena en sväng för att prata lite, då Jenny ringde och frågade om hon fick komma dit och klart hon fick det. =) Vi satt och tjötade en stund sen drog jag och Jenny hem till mig för Lena skulle sova, hon jobbar ju fortfarande stackarn! Hemma hos mig satt jag och Jenny och tjötade lite och skrattade som vi alltid gör. Sen körde jag ner henne till stan där Ted mötte upp henne.

Så det var det stola hela vad jag har gjort under mina dagar....Den kroatiska hemhjälpen har verkligen vart i farten dom här dagarna hehe..;P

Puss & Kram på er från Kattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0