"Ingen tackar väl nej till choklad"

Idag har jag haft en övervägande rolig dag med mycket skratt på jobbet, Sandra är så rolig att jobba med =) Idag var det verkligen tokigt, allt blev fel och vi missförstod varandra.. tex att jag letade efter mjölken och sen sockret och det var hon som hade lagt beslag på båda sakerna utan att jag märkte det =) Haha Sen när vi sitter vid kvällsmaten så säger Sandra "Ingen tackar väl nej till choklad" och just då vinkar jag åt en annan som jobbar på villan bredvid och då tror hon att jag vinkade för att jag tackar nej till choklad =D fasen va vi och de boende skrattade..

I helgen ska jag förmodligen till Varberg, ska bli så kul.. har inte varit där på någon sommar nu så det ska bli skönt att komma dit och se alla människor och känna den underbara doften som bara finns där =) Älskar er farmor och farfar!

Hoppas jag får ordning på vår dator, den har fått virus =(

Kram på er alla och särskilt till Katta som är i Grekland!

Kommentarer
Postat av: Linda C

Varberg är SÅ vackert!

2007-08-01 @ 13:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0