Killar, killar, killar....

Känns som att jag bara har killar att skriva om! Men det är ju iofs aldrig fel hehe....=P Idag när jag och Jossan åkte till dansen så åkte vi igenom en rondell. Från högersidan väntade en brandbil på att få åka in i rondellen och när jag åkte förbi dem så fick jag ögonkontakt med föraren! Han var inte lite snygg eller så! Brandmännen i Borås är annars inte så snygga och så är de rätt gamla men tror nog att de har gått i pension och så har vi fått in lite yngre och det gillar vi! Iallafall så åkte de åt samma håll som vi skulle. Vid rödjluset så hamnade de brevid oss och Jossan tittade in hos dem och jag undrade vad hon höll på med. Hon sa att han vinkade och jag tittade och han log och vinkade! Heheh...=P Men han var inte så snygg...han som körde va mycket snyggare men men de gör inget. Kom på att en gång när vi va ute och gick så kom det brandbilar ner till Ryda (en fotbollsplan nere i skogen), där dem brukar träna lite fotboll...och det var just en torsdag och de kom från de hållet så de har säkert varit och tränat då vi mötte dem. Jag och Jossan har bestämt att vi ska gå dit nån torsdag och spana om dem är där...hehe =P

En annan tråkig sak är att jag börjar bli förkyld!!! NEEEEJ! Orkar inte igen! Kan inte och jag har ingen tid med det nu! Ska ju ut nu på måndag me! Ja ja, vi får se hur det blir får försöka kurera mig. =/

//Kramar från en irriterad och lessen Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0