Full av sågspån...

*Host, host* Ja det är vad man gjorde idag! Jag, pappa och Djoni körde med syrran och hennes dotter hem till dem för att se på deras nya hus. Det var fint deras nya hus. =) Har tagit lite bilder som jag lägger in sen så ni får se. På övervåningen har dem inte gjort klart nåt, det låg en massa brädor och en massa sågspån! Sånt där fint, det ser mer ut som sand. Jag och syrran stod där uppe och sopade upp det och det ryker ju inte lite så vi hosta en del! =P Hehe...

Vi grillade även hos syrran, vi satt ute och åt och det var jättemysigt. =) Ja sen har jag inte gjort så mycket mer idag.
Kan berätta att jag var och shoppade med syrran och hennes dotter igår. När jag säger att jag ska shoppa så hittar jag typ aldrig någont! Men igår hitta jag faktiskt kläder! =D Köpte kläder för över 700 spänn + skor. =P Hehe...Pappa blev inte så glad över att jag köpt skor. Han klagar och säger att jag redan har så många skor att jag kan öppna en affär...men han vet väl hur tjejer och skor är, för vem vet inte de eller?? =P

Nu är jag trött efter allt städande idag, både hemma och sen hos syrran. Sen blir man väckt av syrrans unge runt halv 8 på morronen för att hon vill spela data! USCH! =P Funderar på att se en film men vet inte vilken....Ingen bra som går på TV heller så...Jaja, jag kommer väl på någon. Nu orkar jag inte skriva mer. Vi höres.

//Trötta kramar från Kattisen

Ps. Här kommer lite bilder på syrans hus. =) Ds.

image20
Huset framifrån

image21
Husets ena sida

image22
Köket

image23
Hihi...Jag och syrrans hund Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0