En god gärning :)

Ja det är vad jag har gjort idag. När jag skulle ut med hunden gick det en gammal tant förbi och hon frågade mig om jag kunde hjälpa henne att bära hem hennes kasse för den var så tung. Självklart gjorde jag det. Hon frågade om jag ville ha någonting för det men klart jag inte ville det. En söt liten tant. Hehe...

Har bara tagit det lugnt idag, försöker att bli frisk. Har läst lite ur en bok som måste läsas ut. Har vart och dansat lite, fast dansade inte så mycket för jag ville inte anstränga mig. När jag kom hem gick jag en promenad med hunden och Lena.

Nu ska jag fortsätta att äta mina mackor och dricka min varma oboy så hörs vi säkert imorgon om jag har tid...ska på hockey och brorsan kommer hit.

//Hes Katta


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej, vad din äggmacka god?

2007-04-03 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0