Dam he´s hot! ;P

Jag fattar inte hur man kan va så jävla het!! Hans kropp är helt underbar och hans blick! Den är inte att leka med....Ja om ni inte fattar vem jag talar om så är det Wentworth Miller jag talar om. Hehe...;P Prison Break som han är med i är den bästa serien som visats någonsin på TV! Det jobbiga är bara att den slutar alltid när det är som spännande och så måste man vänta en hel vecka till nästa avsnitt! Nästa vecka är det sista för säsongen! Hur, hur HUR ska jag klara mig!!! =P Jaja, jag överlever som vanligt...hehe....

Djoni ser så söt ut när han ligger och sover i soffan, en riktigt liten boll ser han ut som hihi. Älskar honom så himla mycket och han gör så att man blir glad varje gång man kommer hem. =)

Idag har jag för övrigt varit i skolan, inte lång stund. Sen gick jag, Anna och Bea till Max och åt mat. Det var riktigt gott! Sen gick vi till knalle och kikade lite men som vanligt hittade jag ingenting. =P Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, jo vart och dansat också och nu sitter jag här, så inte så mycket att berätta...

Tack och hej!

//Katta den fundersamma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0