Brandman...

Nu har jag praktik i 5 veckor, skönt men samtidigt har jag lite ångest för det är så mycket vi ska göra under tiden! =( Idag har jag, min handledare och 5 barn varit på en annan förskola. För det skulle komma en brandman och prata om hur farligt det är att leka med eld och vart man ska ringa om det börjar brinna. Vi har inte sådär jätteunga brandmän i Borås så jag tänkte inte så mycket på det. Men när han kom in där så va de inget fel på han! ;P Hehe...han var nog inte så gammal heller, såg rätt ung ut och ingen ring på fingret heller....Blå ögon hade han och klart man spana lite på hans kropp hehe...;P Ja, jag vet att jag är en killtjusare men vadårå? Det är väl inget fel på de heller! Titta får man alltid göra....

Efter "jobbet" så cyklade jag till träningen. Jag och Gerda träna styrke idag, men gud vad jag var trött! Först efter praktiken och sen cykla ner. En rolig sak som hände på gymmet var när Gerda satt på en maskin och skulle ändra stolen lite. Vad hon inte visste var att man inte skulle sitta på den när man ändrar den, så när hon drar i spaken så åker hon ända ner till slutläget! Haha..det såg roligt ut hon bara försvann ner! Hahaha...Träffade Lukas på gymmet också, han såg förvånad ut när han såg mig...Tittade på mig uppifrån och ner som att vad har du på dig. Hehe... Efter träningen var det bara att cykla hem och kan säga att jag var heeelt slut när jag kom hem! Var skönt att duscha! Nu sitter jag här vid datan och tittar på lite TV. Desperat housewifes är det nu, är riktigt bra! =) Orkar inte skriva mer är för trött för det men fick ner rätt mycket ändå.

//Seg, trött Katta

image24
Brinner de nånstans? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0