Snurrar...

Ja det snurrar i huvudet...Idag har man i princip pluggat heeeela jävla dan! Okej, jag ljög, kanske inte direkt hela dan men i stort sett hela dan! Jag vet inte vad det är med mig men jag har verkligen ingen motivation! =( Ingen ork till att plugga men jag måste så...Jag kämpar. Har bara en bok kvar att läsa och svara på 4 frågor sen skiter jag i denna hemtenta! Det får va som det är! Då får jag komplettera sen.


Hade tänkt att ta mig ett litet gott bad med lite skum och levande ljus men ne det hann man inte heller! =P Får kanske göra det imorgon istället. Fast det äckliga med att ligga i badet är att man blir ett russin! Det är äckligt att ha russinfingrar! =P


Ne nu ska jag fortsätta titta lite på drömkåken sen försöka sova så man kan upp imon i tid och plugga innan man ska träffa gruppen i skolan.


Text, text, text...det är typ allt man sett idag! Hehe...orden bara snurrar i huvudet...


Medans andra har sovit, sovit, sovit..hehe

Xoxo Sessan


Kommentarer
Postat av: Bea

Ah, tänk den som fick vara en hund istället =P

2009-01-07 @ 00:08:15
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0