Kommer ha såå ont....=P

Helt ledig idag och det har varit så skönt! Sov till ca 10 men hade kunnat sova längre om inte telefonen hade ringt! Men 10 räcker gott och väl. =) Sen, ja vad har man gjort idag...hm..inte sådär jättemycket, har kollat igenom vilka böcker jag har till nästa kurs och även kollat igenom böcker till Twin. Sen har jag försökt fixa till bloggen lite men det gick sådär...Försökte få bort rutan där besökare står men får inte bort den!!! =S Men den lila färgen i texten tycker jag blev snyggt? Eller vad tycker NI?


Sen har jag bara tagit det lugnt tills jag skulle åka och träna Ki med Twin på Friskis. Fy det var jobbigt men roligt! Fast jag vet EN eller TVÅ som kommer ha ont i armarna imorgon och jag kommer även ha ont i magen! Har redan ont i magen sen jag tränade dans igår, för vi körde lite styrka på dansen, men men jag gillar att ha träningsvärk så hehe...=P


Sitter för övrigt och tittar på Shear genius, ett program där olika frisörer tävlar om vem som är bäst. De får olika utmaningar och varje gång åker någon ut. Är riktigt skoj att se hur man klipper frisyrer och gör fina håruppsättningar. Det är verkligen en konst! Om man ändå kunde något sådant...Fast jag tycker inte att jag är helkass på de där med håruppsättningar. Fast är kass att göra håruppsättningar på mig själv men på andra e ja rätt okej. =) Ne nu ska jag fortsätta kolla. Men vi kanske hörs imorgon.


Xoxo I know you love me...;P (Sessan)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja du jag kommer me ha rätt ont i morgon faktiskt men det va roligt=)

Kram

2009-01-13 @ 20:58:01
Postat av: Fanny

ÅÅ, har du varit ledig? :O

2009-01-13 @ 20:59:36
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0