snöstorm

dök upp här idag.. var hur fint som helst på förmiddagen och sen vid halv tre tiden så började det vräka ner snö. Och nu ligger det flera cm ute.. mysigt men man trodde ju våren var på väg iom den blå himmeln och det underbara vädret =)
Men icke sa Nicke.. =P


Första bilden är från en promenad för någon vecka sedan, tycker det blev en cool bild.
Andra är tagen idag när vi väntade på bussen i snöstormen =P
obs bilderna är klickbara..

Bägge bilderna ovan är tagen med min mobilkamera, jag är faktiskt ganska nöjd. Det blir bra resultat för att vara en mobilkamera, tycker jag iaf =) Är mycket nöjd med val av mobil i övrigt.. Tack mamsingen för den perfekta julklappen någonsin =)

Många verkar tycka att jag ska skaffa bilddagboken men det lutar nog åt att jag behåller enbart bloggen och lägger in någon bild då och då istället.. men har inte bestämt mig hundra än. Ni kanske lyckas dra ner mig i bilddagboks-träsket =P Haha

Ne nu ska jag snacka med lilla Sessan en stund på msn, hon kom precis från M =) Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Jenni

Oj, har ni så mycket snö! Här kommer det en skvätt varje natt (har vart så typ en vecka) som nästan täcker allt. Men på eftermiddagen är det borta. Och så samma visa nästa dag.

2009-02-11 @ 09:29:46
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Varsågod till mobilen, det är du värd älskade unge!



Ålskar dig, puss å kram

2009-02-11 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0