Överraskning

Idag när jag kom hem fick jag en överraskning som jag åt upp alldeles nyss =) en gooood semla =) Som jag längtat och trånat efter den där bulliga saken med mandelmassa och en krage med grädde. Mumma!!

Storlarmet gick på jobbet idag, var första gången för mig. Shit vad man är oförberedd på sånt alltså.. speciellt när det sker så sällan. Kände mig så dum som bara stod och tittade på, försökte komma på något viktigt som jag kunde hjälpa kollegorna med. Det enda jag kunde hjälpa till med var att hämta den ena stickvagnen och fylla en "kopp" med is till ett blodprov som behövde kyla. Egentligen vet man ju vad som ska göras men man blir så chockad eftersom det inte händer så ofta.

Jag har haft ont i lungan idag och det har bubblat en massa. Men pratade med en underläkare och hon sa att det berodde på att jag anstränger mig och hytte med fingret att jag inte borde jobba.. =P Imorgon ska jag ta sänkan och kolla om den sjunkit, det borde den gjort till imorgon eftersom det är halva antibiotikakuren. Så håll tummarna för mig =)

Nu ska jag kolla på Familjen Annorlunda =)
Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan! Så smaskigt med semla... :) Hoppas verkligen att du blir bättre nu, hmm du kanske inte skulle jobbat? Hoppas nu iallafall att det blir bra!



Vad var det för storlarm? Vad händer & vad gör man??

Tack för alla dina fina inlägg =)) Massa kramar till dig! =)

2009-02-16 @ 20:13:55
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Markus

Säger dem blubb blubb dina guldfiskar i lungan? eller du kanske kör på silverfisk du!

2009-02-16 @ 20:34:57
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Jenni

Skönt att det gick bra ändå och hoppas att sänkan visar bra imorgon :)

2009-02-16 @ 21:44:47
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0